2011. április 12., kedd

Jótékony kezdőlap

Nemrég a Tudatos Vásárlók Egyesülete oldalán találtam egy lehetőséget, amivel ingyen és befektetett energia nélkül támogathatok civil szervezeteket.
A keresve.hu egy olyan Google motorral hajtott kereső, aminek a puszta használatával pénzt juttathatok egyesületeknek, alapítványoknak.  Pár mozdulattal beállítható, részletes magyar leírással, így még én, műszaki análfabéka is könnyen boldogultam.  Kiválaszthatom a listából a nekem szimpi szervezetet, vagy beállíthatom a véletlenszerű támogatást is. Szeretettel várják az újabb támogatásra vágyók jelentkezését, valamint intézményeknek, vállalatoknak is ajánlanak partnerprogram lehetőséget.
Szerintem tök jó, használjátok Ti is, nem kerül semmibe a segítség!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése